Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 14, 2006

Att kämpa

Blev glad när jag läste den här artikeln om Kylie och hennes väg tillbaka från Cancern.
Hon är väldigt stark som orkar komma tillbaka och jag hoppas att hennes karriär ska fortsätta lysande! Hon fötjänar det verkligen efter allt som har hänt.
Kanske ballerinan borde gå och sova nu, men jag är inte ens trött, bara hungrig. Men det är så långt till köket! Jag önskar det fanns rulltrappor inne i huset som man bara kunde sätta sig på och åka dit man bara ville.
Okej nu börjar jag bli riktigt lat. Har inte tränat någonting den här veckan och det av goda anledningar. Vissa, som min syster blir överenergiska om de inte får träna. Själv blir jag bara latare av det.
Men på tisdag är det dans och då ska man ge allt! Inte så många gånger kvar nu tyvärr.
Dansen är dyr så jag får spara så jag kan fortsätta i höst. Betalar den helt själv, ballerinan är så duktig.
Imorgon blir det nog bio så då har man åtminstone nånting att se fram emot.
Nu ska jag kanske göra lite fler banners, om jag orkar och hittar bra bilder
Sov gott allesammans // Maria
I'm so damn naive I eat your words.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Citat:Jag önskar det fanns rulltrappor inne i huset som man bara kunde sätta sig på och åka dit man bara ville

Hihihi, ja, det vore underbart!! ;)

1:45 fm  
Blogger Sandra said...

Vad dansar du för ngt?

11:54 fm  
Blogger Maria said...

Viggy; Ja visst vore det! Ibland skulle det allt behövas =D
Sandiesandra; Jag dansar streetdance, så det är inte ballett som man kan tro på mitt namn. Det smeknamnet har jag fått på annat håll =)

11:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home