Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 13, 2006

Nu kommer påsken

Jag vaknade på bra humör imorse, kändes skönt.
Har däremot inte ätit någon frukost än, sista tiden har jag totalt tappat hungern men oroa er inte jag ska tvinga i mig nått.
Sen ska jag med familjen till Max och äta hamburgare så nått lär man få i sig.

Nu ska jag snart göra en banner till en kompis och sen vet jag inte. Kanske skriva lite på romanen och klä på mig vore nog en idé haha. Igår gick jag runt i en stor t-shirt hela dagen och sura men det tänker jag inte göra idag. Som jag har sagt så måste jag rycka upp mig, har ju lov!
Idag är det väldigt molnigt, var synd hade hoppats på att sätta mig på altanen och få hungern tillbaka,så mysigt att äta utomhus! Men det lär man inte kunna göra nu.
Usch var det känns som om jag upprepar mig idag. Nu ska jag lämna er för att göra banner, hoppas jag har något mer vettigt att säga senare under dagen.

Sköt om er, glad påsk // Maria
Give all I got love what I get

1 Comments:

Blogger . said...

tjenare tjejen :)
hehe, jo visst vart ja gode bra som South Park:are :P hehe
Nästan så jag funderar på att ge upp mitt riktigt liv för att leva som South Park:are resten av livet liksom ;) de vore minsann nåt..
Vem vet, kanske skulle ja få en huvudroll om ja sökte :P *skrattar*
Hoppas du får en riktigt toppendag nu, känns som du behöver en sån!!!
Massa kramar!!!

11:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home