Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 13, 2006

Påsken är bra

Jag har suttit instängd på mitt rum hela morgonen. Inte orkat gå ut.
Men när min syster sa att det fanns godis så vaknade ballerinan till liv.
Så nu sitter man här med gott godis och livet leker! Det är lätt att få mig på bra humör haha.
Godiset är egentligen till påskkärringarna som eventuellt kommer idag, första påsken vi bor här så vi får se om de är några som kommer.
Jag hoppas att det är ytterst få, jag vill ha godiset själv! Skulle jag vara egoistisk? Aldrig!
Lyssnar på Jason Mraz nu, hans musik är klockren! Älskar varje låt jag hört och det är en del.

Igårkväll/natt la jag och min syster oss först vid tretiden. Vi började kolla på Herbie klockan ett.
Det var första gången jag såg den, en riktigt söt film faktiskt.
Jag var nog väldigt trött eftersom bilen Herbie gjorde en grimas bakom ryggen på en elak person i filmen och jag började skratta så mycket att Anna fick be mig att vara tyst så vi inte väckte pappa och hans sambo. Nu när jag tänker efter var det kanske inte riktigt kul men det var det i alla fall igår.
Nu ska jag gå och sno lite mer godis.
Ha det fint // Maria
Don't go breaking my heart

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du ska äta mat, inte godis ;)

2:56 em  
Blogger . said...

Precis, bara att langa fram potatisen :D

3:09 em  
Blogger Andreas said...

Jag röstar iaf för godis.

3:24 em  
Blogger Maria said...

Tack så mycket Flipper!

3:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home