Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 13, 2006

Påkörd

Jag och min syster såg precis New York Minute. Har gillat tvillingarna Olsen sedan första gången jag som dem i Full house för flera år sedan.
Har aldrig haft möjlighet att se långfilmen tidigare så blev jätteglad när jag såg att den gick på canal +.
Det var en scen i filmen när Ashleys roll Jane blir påkörd av världens sötaste kille!
Så jag sa till min syster efter filmen "Ja nu får man väll gå ut och vänta på att bli påkörd av en söt kille på cykel" och hon tittar förvånat på mig och säger "ska du gå ut?"
Det är samma tjej som tror att man åker skidor i Egypten! Jag vet hon är underbar ;)
Nu är jag på Olsen humör så jag tänkte göra lite banners på dem och speciellt på den killen på cykeln i filmen! Han var het!
Sen var det kul att se Dean från Gilmore Girls i filmen också!
Nu väntar jag på överraskning från en kompis, undrar vad det kan vara.. spännande!
Ha det fint allesammans // Maria
Suddenly everything has changed