Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 12, 2006

Vänner!

Man får ofta höra att man ska klara sig själv och att man inte ska förlita sig på andra.
Men tänk om man inte hade vänner? Hur många skulle orka leva då?
Jag tycker att vänner ofta blir underskattade.
Man säger att man är så olycklig för att man inte har någon kille/tjej att älska och man känner sig så ensam.
Men vilka är det som alltid stannar? Alltid finns där för än och alltid bryr sig? Jo, det är ens vänner.
Man ska inte underskatta de man har för de är väldigt dyrbara. Det är lätt att man tappar kontakten om man har mycket i skolan eller kanske på arbetet. Men vänner är viktiga så man måste ge sig tid till att träffas!
Jag vet själv att jag är dålig på sådant ibland. Man tänker att man inte har tid och så går det evigheter och vänskapen bleknar.
Men sen när man träffas igen är det som om man aldrig var ifrån varandra! Och man undrar hur man kunde låta det gå så lång tid.
Så håll i era vänner, underskatta de inte och ställ upp för dem precis som de gör för dig.
I dagar som dessa som jag har mått dåligt så märker man vilka som är ens riktiga vänner. Och jag älskar er så otroligt mycket! Utan er skulle jag inte orkar någonting alls.

Ta hand om varandra // Maria
I wont worry my life away

3 Comments:

Blogger . said...

Helt sant!
Man måste ta vara på det man har innan det försvinner.

7:33 em  
Blogger Maria said...

Ja precis =)

7:51 em  
Blogger . said...

Tack för komplimangen! Ändå har jag inte idats bry mig om naglarna alls.. de bara växer och finns där liksom :) hehe.. Har aldrig nånsin bitit på naglarna, det skulle liksom aldrig kunna hända heller.. så för mig har långa naglar aldrig varit ett problem :) hihi
Förresten, vad fint du skrivit.. i bloggen.. Det är så sant det du skriver om vänner, de är bland det värdefullaste man kan ha.. Vänner och familj! Det är guld!
Ta hand om dig nu flickan!
Kramar från mig

8:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home