Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 13, 2006

Ingen hamburgare

Gick för att fråga pappa när vi skulle till Max, ballerinan har börjat bli hungrig.
Vad fick man för svar? "Nej men det blev inget, du sov då"
Jag har två svar till det.
1. Varför väckte dem mig inte?
2. Vem åker till Max halv tolv? Det är ju inte ens dags för frukost då!
Tokig familj man har. Eller tokig ballerina? Nej vi kör på familjen jobbigt att skylla på mig.

Jag känner mig dockaktig idag. Rosa blus och vitt diadem, nu gäller det bara att måla kindbenen så är man redo att möta sin Ken.
Jag vill ha en vit häst också, fast jag vill vara den som rider, han kan få sitta bakom mig. Sen vill jag inte ha båda benen åt ena hållet, fast jag vill ha klänning också så jag kanske får testa att rida som en prinsessa i alla fall.
Nej nu ska jag lämna mina prinsessdrömmar och skriva på min roman. Har blivit besatt av den, skönt och skriva om andras problem så känns sina egna mycket mindre.

Ha det fint // Maria
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor