Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 12, 2006

Tillbaka till shoppingrundan

Jag kom på att jag glömde berätta en sak om när jag, Emma och Carro var i stan.

Vi gick in till en affär som bara hade en massa barnkläder. Emmas kusin är gravid och hon ska bli gudmor, någonting som hon är väldigt glad över.
Jag som är väldigt barnkär vart helt knäpp i affären. Gick runt en massa och sprang till alla rosa kläder med kommentarer som "Åh jag vill köpa dem här!"
Tillslut sa expediten "Vad synd att vi inte har mammakläder längre som du hade kunna titta på" Hahaha hon verkade tro att det var jag som var gravid!
Så jag fick lugna ner mig och stå bakom axeln på Emma istället och kolla när hon valde kläder.
Barn är underbara!

Picture from: www.libero.se

4 Comments:

Blogger Sandra said...

Hahaha va kul. Kan tänka mig att jag också skulle ha bilvit så, rosa barnkläder är ju så söta

4:03 em  
Blogger Maria said...

Ja det är ju det! =D
Jag sa åt Emma att köpa en massa rosa och fick kommentaren "Men tänk om det blir en pojke?" Hallå! Alla passar i rosa, haha!

4:08 em  
Blogger . said...

hahaha det är så typiskt du :D

7:28 em  
Blogger Maria said...

Hahaha nu ska vi inte vara sånna ;)

7:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home