Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 12, 2006

Över 1000 besökare

Jag har gått på en vecka från 100 besökare till 1000, känns lite coolt. Ganska overkligt eftersom min tidigare blogg aldrig hade så här mycket besökare.
Är det nu man ska börja tänka på hur man skriver? Bete sig på ett sätt?
Då kan jag tala om att ni kan glömma det. Jag tänker inte ljuga om vem jag är för sånt gör ont.
Mitt hjärta klarar inte mycket mer sånt, på allvar.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Har inga planer alls resten av lovet. Jo, får hänga med på påsmiddag hos farmor. Vad kul att berätta för hela släkten varför man plötsligt kunde komma.

Någonting roligt i allt elände, jag ska få kusin när som helst. Och om det är någonting här i livet som jag älskar så är det barn. Har underbara kusiner (är själv den äldsta i kusinaskaran. Mina kusiner är mellan 1 och 8 år)
Så det ska bli kul med en ny liten bebis att pyssla om. Jag tror att det blir en pojke, det är en känsla som jag har men vi får se.

Nu borde jag äta frukost, även om jag inte alls är hungrig. Men jag vill ju inte dö så mat måste man ha. Hejdå

Go on, get out of my head (Crash World - Hilary Duff)

2 Comments:

Blogger . said...

Hej tjejen!
Jo, jag hoppas också jag får träffa han snart igen. Han är en av de mest betydelsefulla människorna i mitt liv så... Men som du skrev, sthlm är ju inte så illa så jag hoppas på att ta mig ner och hälsa på han så småningom.. nackdelen är ju att det ändå kostar en del.. Men sparar man så klarar man det rätt bra :)
Läste det du skrivit.. det känns som du inte mår alltför bra just nu.. Hoppas verkligen det blir bättre snart! Men, när allt känns som värst, tänk då på alla bra stunder i livet och på hur mycket underbara stunder du kommer få i livet! Tyvärr är det ju så att livet har sina upp- och nedgångar, men det löser sig tillslut och man blir en erfarenhet rikare och även en starkare människa!
Ta hand om dig nu flickan!
Kramar från Fröken Jag

1:11 em  
Blogger Maria said...

Pojke var det också!
Sitter och läser lite gamla inlägg och såg att jag trodde att Hugo var en pojke, och det var minsann sant tihi.
Så vad får man för syskon? Jag tror på en flicka..
varför skriver jag det här på den här platsen där ingen lär läsa igen?
Jag är lite rolig ibland.

1:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home