Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 21, 2006

Måste bara skriva om det...

Såg precis en intervju med Mandy när hon var med på TRL för två dagar sedan. De pratade om hennes nya film och man fick se ett klipp som jag bara har sett bilder från. Hon är jättesöt där! Sally som hon heter ska göra slut med sin pojkvän och förklarar på ett väldigt gulligt sätt hur hans liv är långt ner och hennes är "Skjuter iväg med handen högt upp i luften" Åh hon är så bäst!
Jag har länge väntat på att hennes nya skiva ska komma. De pratade även om den i programmet. Mandy berättade att hon själv har skrivit flera av låtarna till skivan, åh vad jag längtar! Tyvärr kommer den först i slutet av året eller i början av nästa. Men men den som väntar på någonting gott...
Nu ska ballerinan se om det finns fler uppdateringar.
Ha det fint // Maria
You are my melody

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är Mandy sångerska?! Hoppsan, hade velat höra hur hon sjunger :)
Trodde faktiskt hon enbart var skådespelerska hihi.
Du är Mandy galen & jag är Jane galen hehe, eller hur?

(PS, kommer ej mina PM fram till dig på Days forum eller? Blir lite fundersam DS. Var tvungen fråga här)

Trevlig helg!!

5:24 em  
Blogger Maria said...

Aaa det är hon =) Hon började sin karriär som sångerska faktiskt.
Hon sjunger i a walk to remember så köp den! Eller se american dreamz 25 juni lr senare på bio för hon sjunger i den filmen också :)

Jag har inte varit inne där på ett tag så det har nog skickats. Ska in och kolla.

6:13 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för tipset!! :)

Vill verkligen se hennes filmer :)

Filmen I a walk to remember, är det inte med Reese Witherspoon. Filmen som blev belönad för flera priser, stämmer det?

Jag har ej sett den, vill se den på DVD.

11:06 em  
Blogger Maria said...

Nej A walk to remember är med Mandy Moore och hon fick själv två priser för sin insatts i den filmen =D

11:57 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, tack för du upplyste mig om rätta information.
Skoj att söta Mandy fick priser för sin insats, det betyder ju för både henne & fansen :) främst du! hihi..

8:49 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppsan, stod det anonomyous?
Nää, det var ju jag, Ann@ så du vet.. :)

8:50 em  
Blogger Maria said...

Ja det förtjänade hon verkligen! Hon var helt underbar i den filmen.

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home