Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 21, 2006

Het diskussion

Oj oj oj... religion är verkligen ett hett ämne.
Vi pratar om homosexualitet, vad det betyder och vad man tycker om det.
Lärarn skriker, S och O diskuterar med varandra.
Ballerinan bloggar ;)
Oj nu ska vi visst ha handuppräckning på väldigt skumma saker. Vad som är syndigt med homosexualitet. "När de har sex"
Jag tycker själv inte att det är syndigt, jag är inte emot det.
Förstår inte vart det här ska leda någonstans. Alla tycker olika, låt det vara så!
Snart börjar nog folk slåss också, kanske med min lärare i täten.
Fast försig hon försöker bara föra diskutionen vidare men när hon gillar nått så blir hon helt galen nästan. "Kom igen nu allesammans det här är jätte viktigt!!"
Jag håller mig tyst efter att ha fått på mig halva klassen när vi pratade om abort.
Min klass är galen.
Nu har vi gått in på hur man kan ha sex som man och kvinna, snart får vi väll en gratis prenumeration på Cosmopolitan.
Nu ska jag komma på olika sätt att ha sex på, hejdå!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad är en diskution? :)

1:57 em  
Blogger Maria said...

oj menar diskussion =P

2:00 em  
Blogger Sandra said...

har du en dator på lektion eller??

11:17 em  
Blogger Maria said...

Aaa det har jag, alla har varsin på min linje, jätteskönt!

12:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home