Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 20, 2006

Mandy Moore

Hade missat att hon var med på ztv idag men en underbar vän sa till mig att jag skulle gå till teven och det gjorde jag!
Hon var med i David Letterman show och pratade om sin nya film.
Åh så underbar hon var! Sa att hon inte förstod varför de ville ha henne i filmen när hon spelade mot bland annat Hugh Grant. Så ödmjuk! (Jag själv tycker att hon äger alla)
Man fick se en bit från filmen, hade jag försig redan sett på trailer men hon är så himla söt där. Det är när hennes karatär har fått veta att hon blivit utagen till musikprogrammet som hela filmen handlar om.
Ska bli kul att se filmen sen, men att det måste vara först 25 juni!! Blir tokig av att vänta!
Hon sa att hon ska spela med Robbie Williams i nästa film. Verkar som att min lilla Mandy börjar bli riktigt känd nu!
Hoppas att hon släpper skivan som tydligen ska heta "Once Moore" snart, det var länge sen man fick en ny skiva med henne... åh vad jag klagar!
Mandy Moore är bäst i världen!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så kul att du hann se Mandy Moore hos Letterman :)

Synd att jag missade intervjun, brukar kolla programmet i bland beroende vilka gäster som kommer :)

10:22 em  
Blogger Maria said...

Aaa det var kul! Det var Thina som påminde mig, visste inte ens om att hon skulle vara med!

Aaa det är kul när bra kändisar är där =)

11:05 em  
Anonymous Anonym said...

Tur att Thina påminde dig, så att du hann se intervjun. Bra att det var kul!! :D

Får ha lite bättre koll på vilka gäster som kommer hos Letterman.. Är mer förtjust & kollar slaviskt på Leno, Oprah, Martha & Ellen :)

Måste se Mandys nya film här i Örebro nån gång på bio.

11:17 em  
Blogger Maria said...

aaa de får du göra =) den kommer nog vara grym!

11:46 em  
Anonymous Anonym said...

robbie williams *dregel*

3:11 em  
Blogger Maria said...

Jo han är snygg =)
Ska bli intressant och se han spela mot Mandy!

11:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home