Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 19, 2006

Nu blev det kvällen

Jag måste bara säga det... OC är så sjukt bra. Jag älskar serien. Älskar, älskar, älskar!
Mamma har fått försig att jag har gått ner i vikt, och det har jag inte.
Föräldrar ibland, hittar alla möjliga saker som verkar konstigt.
Jag har proppat i mig massa mat idag så att gå ner i vikt, nää nya brillor till mamma.
Jag snabbduschade idag igen.
Förut duschade jag jämt länge men idag ville jag hinna larva mig framför datorn efter OC så jag duchade i sista pausen.
Denna föredetta entimmes duschare förvånade sig själv igen! Synd att man inte fick njuta av duschen men man fick i alla fall tid för annat, och så luktar det nyklippta håret gott oxå.
Får se vad de tycker om håret imorgon i skolan. Vi ska till kyrkan på morgonen, tycker sånt där är lite små läskigt. De försöker ge än en massa upplysningar som man inte bett om.
Johanna vet inte hur man hittar dit så jag ska leda henne, tufft.
Gonatt // Maria
It lasted forever and ended so soon