Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 20, 2006

Lunchrast

Ballerinan satt i matsalen med E och J.
Ballerinan; Jag ska vara med i en skrivtävling, den handlar om mig.
E; Åh vad kul!!
Ballerinan; Aaa.. men jag ska nog överdriva lite för mitt liv är så ointressant.
J; Vad ska du skriva då, att du är psykiskt störd?
J skrattar.
Ballerinan; Nää, men kanske att jag har magiska krafter!
E skrattar.
Ballerinan; Jag kan skriva att jag brukar ta av dina byxor inför hela klassen med blicken.
E skrattar mkt, inte J
J; Det där var inte kul!
E; Trolla mig smal!
Ballerinan; E du är smal!
E; Trolla tuttar till mig!
Ballerinan; Men du har det!
E och J börjar prata om något konstigt ointressant så Ballerinan går till datorn istället.

Om vi är omogna? Definitivt
Om ballerinan ska skriva att hon kan trolla? Definitivt inte
Men det ska bli kul att skriva i en tävling, får se hur det går. Fast vet inte än vad av mitt liv jag ska skriva om. Men blir antagligen från den jobbiga tiden eftersom det antagligen är mest intressant.