Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 21, 2006

Det 100 inlägget

Nu har man kommit en bit i skrivandet. Detta är mitt 100 inlägg. Tufft.
Jag har precis ätit lite ungspannkaka och funderar på att hämta lite äppeljuice, min andra drog. Första är Mandy ;)
Jag ska kolla lite Mandy videor precis, se om de finns några nya intervjuer och ha det alldeles fin fint.
Har inga egentliga planer för denna fredag, men impuls människa som jag är så kan mycket ha ändrats fram till natten, eller ingenting alls.
Ja man får helt enkelt se vad som händer, spännande.
Kanske borde städa rummet... nej förresten inte en fredag. Det kan A få göra istället. Hon brukar ju tycka att sådant är kul så varför inte?
Det var lite komiskt på religons lektionen för mitt i allt sex snack (nykomplingar läs längre ner så har jag berättat) så kom min lärare på att en annans lärare son var i rummet, och han är sex år. Han satt gömd bakom en dator men hörde nog alldeles perfekt vad vi sa.
Det var riktigt kul när en generad G sa till sonens pappa att hon hade glömt att han var där. Som tur var så hade han bara skrattat.
Så kan det gå
Ha det fint// Maria
Not this time because I realized I heard it all before