Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 21, 2006

Woho fredag

Den här veckan har gått fort! Hade inte jag lov igår?
Himla skönt i alla fall. Börjar som vanligt klockan elva på fredagar så idag har man fått sova ut, finns inget bättre.
Eller okej, en konsert där Agnes och Mandy sjunger tillsammans... men annars finns det inte så mycket bättre.
Har inte ätit någon frukost hemma, flingorna är slut. Men jag ska köpa en yoggi yalla så klarar man sig till lunch. Har ändå bara en timmes lektion innan lunch ändå.
Idag har vi igen den nya läraren i spanska... får se hur det går. J sa att hon hade ångest för att ha spanska nu för tiden, jag förstår helt klart varför. Mitt betyg kommer nog sjunka ännu mer, om jag inte lärde mig tillräckligt när jag hade R, hur ska jag då klara kursen med den nya R?
Får kanske lägga ner mer tid hemma... Äsch man får se vad som händer.
Nu ska jag sminka mig
Sköt om er // Maria
I need space