Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 21, 2006

Yoggi yalla kärlek

Lyssnar på: J "Men jag vill inte starta om datorn" Det är just datorn hon pratar med oxå.
Mår: Bra... inte ens trött!
Tänker på: Att det är Agnes imorrn... =D

Nu sitter man i skolan och väntar på spanskan.
Dricker min frukost nu, goda yalla kärlek. Insåg att jag har mina spanska böcker hemma... det var väldigt bra jobbat.
Men men, man lär sig inte direkt mer av att ha dem nu förtiden.
J skickade fram city tidningen, bild på Agnes! Självklart klippte man ut och la i väskan ;)
Hon var på Debenhams igår med andra kändisar. De var kändismode mot kvinnovåld och Agnes var riktigt snygg! Mycket finare än alla andra, jag lovar!
Nu längtar jag till lunchrasten då jag och S kan fortsätta att kolla på "I hennes skor" en lite speciell men bra film.
Nu ska jag äta klart min frukost och sen ska jag på spanska.