Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 19, 2006

Ny frisyr, same old me

Lyssnar på: Temple of love - BWO
Mår: Är glad
Tänker på: Ingenting speciellt, skönt.

Efter skolan var jag inte alls sugen på att plugga. Kom på att jag hade 50 kronor i rikskuponger och fick med mig O och C från klassen till mcdonalds. Skoj värre!
Köpte muffins och pommes till mig, jag vet jag är så nyttig!
Sen bjöd jag dem på glass för att de följt med, åh vad gullig jag är, hehe.
Efter det bar det av till frisören, Maria var lagom nervös. Alltid orolig att det ska bli helt fel.
Berättade hur jag ville ha det, att det skulle vara ordentligt uppklippt men att jag ändå ville behålla längden.
Hon klippte upp det så som jag ville, men det vart ändå kortare än jag tänkt mig. Men jag är ändå nöjd och det kan vara skönt med lite kortare till sommaren.
Om ni får se? Näää usch. Ballerinan på kort funkar inte, de händer inge när jag trycker på kameran! ;)
Förresten, de blir inge Mandy på fredag... hade lyckats få med två killkompisar men såg på Internet att de är i USA den har premiär då, i Sverige har den premiär först 25 juni. Ibland hatar jag Sverige!
Sköt om er // Maria
Ones love...