Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 20, 2006

I hennes skor

Lyssnar på: Agnes - Stranded
Mår: Helt okej
Tänker på: Att jag ska se Agnes på lördag.. äntligen igen!

Vissa lektioner är verkligen underbara!
Hade ingenting att göra i I&L så jag och S kollade på film på hennes dator. Vi såg I hennes skor med Cameron Diaz.
Såg inte klart hela men ska se resten på lunchrasten imorgon.
Så här får gärna resten av alla lektioner fortsätta! Slappa och kolla på film! (Oroa dig inte mamma jag skojar bara ;))
Har fått besked av sjukhuset nu, ska dit 2 maj för att göra ultraljud och ansträngningsEKG. Får se hur det går, hoppas bra!
Nu ska jag dansa till Agnes musik och tycka att jag är så grym.. hehe
Sköt om er // Maria
Boy you got me stranded with you

6 Comments:

Blogger Andreas said...

ska du inte göra EKG? ;)

4:35 em  
Blogger Maria said...

oj haha ja men du vet lite fler bokstäver är bara mysigt haha

4:40 em  
Blogger Andreas said...

haha visst är det så...

4:46 em  
Blogger Maria said...

Ja självklart!
Fast jag fixade till det haha

4:53 em  
Anonymous Anonym said...

Tid till sjukhuset är 2/5.

8:40 fm  
Blogger Maria said...

2? oj då skrev jag fel haha

9:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home