Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, april 04, 2006

Hemska människor och roliga människor

När jag går från tåget till dansen tar det mig ungefär 15 minuter beroende på om jag har tur med rödljusen eller inte.
Under den här tiden hinner man se väldigt många olika människor.
Den första jag reagerade på gjorde mig så otroligt förbannad!
Det var en kvinna som rökte (ja många röker så jag får väll inte panik över det, även om jag inte gillar det över huvudtaget) men hon var också höggravid!! Jag hade så stor lust att gå fram till henne och plocka ut cigaretten ur munnen på henne!
Man gör bara inte så, stackars oskyldiga barn! Så otroligt hemskt!
Vissa människor är verkligen så själviska, det gör ont att se.

Nej nu får jag lämna häxan med cigaretten i handen och hoppas att bebisen klarar sig fint.
Över till roligare människor. På vägen hem från dansen så gick det en kille framför mig. Han gick i ganska raskt tempo och plötsligt ringer hans telefon. Han stannar till, tar upp telefonen, och står sedan still när han pratar. Hallå! Man kan faktiskt gå och prata i telefon!
Jag antar att det där är en killgrej, problem med att göra flera saker samtidigt, haha! (Snälla killar hoppa inte på mig för detta uttalande! =P)

Nej nu ska jag lämna speciella människor och hoppa in i duschen.
Ha det fint // Maria
Baila de calle!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Betyder det ungefär "dansa på gatorna"? *host, jag & min spanska* ;)

12:34 em  
Blogger Maria said...

aaa eller snarare "dansa på gatan" =)

1:36 em  
Blogger . said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

9:08 em  
Blogger . said...

Hon, den gravida, kanske bara var tjock :D TÄNKTE INTE PÅ DET VAVAVA?! Watch your tounge young lady.

9:09 em  
Blogger Maria said...

man ser om en person är gravid eller om hon är tjock young lady ;)

3:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home