Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, mars 28, 2006

Otålig

Så då var det klart... hoppas det var sista gången. Jag undrar när allt det här tar slut... om det tar slut.

Idag har jar bara varit i skolan. Idag var nog extra tråkigt. Alla verkade så nedstämda.
Dock två positiva saker.
1. Linda - Saknar henne mycket och det är jobbigt att hon bara är i skolan på psykologin
2. Jag har nog övertalat Oskar att följa med mig och se Romance & Cigarettes med mig på fredag! Fan den enda vännen man kan lita på tydligen :P Jag måste se den filmen! Det är ju med Mandy Moore och ingen annan kan! (Oskar om du läser det här, sjääälvklart var du inte mitt sista hands val ;) haha)

Så var är då lyckan här i livet? Just nu.. är det att bli frisk och att åka till Katta!

Nu ska jag se Joey, hejdå

Sköt om er // Maria
Tomorrow is just another day