Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, mars 31, 2006

Romance & Cigarettes

Idag vaknade man upp hos Jenna. Åt frukost och sen blev man sminkad av henne =) Nog första gången jag faktiskt tyckt att jag är söt när jag går till skolan, haha!
I skolan var allt som vanligt... försig en sak, min spanska lärares sista dag. Trots att hon är väldigt sträng med betygen tyckte jag att det var trist att hon slutade. Hon har en sådan underbar personlighet och spanska lektionerna har varit underbara med henne! Hon bjuder på sig själv samtidigt som hon är en duktig lärare. Kommer sakna dig!

Efter skolan åkte jag hem, åt lite flingor, satt vid datorn och sen drog jag iväg till stan för att möta Oskar i klassen. Vi skulle ju se Romance & Cigarettes tillsammans! :D Med Mandy Moore!
Tyvärr var filmen en besvikelse, den var väldigt skum! Mandy var däremot lika strålande som vanligt och det var underbart att höra henne sjunga! Jag är helt såld på henne sångröst!
Var kul och göra nått med Oskar igen :) Var länge sen sist!

Nu sitter jag här vid datorn igen och inser att jag måste packa.. ska till Falun o vara där hela helgen. Så imorrn kommer inge bloggande från mig. Ni får hålla ut! :P

Godnatt, sköt om er och trevlig helg! // Maria
That was then this is now