Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, mars 30, 2006

Vilken dag!

Åh herre Gud, om du finns... vad är de för spel du spelar?

Det har då inte varit en rolig dag i skolan.. Antar att klasskompisarna undrade vad som hände när jag sprang till Gennet med tårar i ögonen och sa att jag behövde prata.
Vi satte oss ner och efter ett tag insåg vi att det var bäst att jag pratade med kuratorn.
Ja ni har väll antagligen märkt i mina tidigare inlägg att något är fel, och det är ju inte direkt som om det blir bättre.
Det var skönt att få prata ut, har inte gjort det ordentligt med någon.
Efter det var det tillbaka till klassrummet, Håkan hade vi. Ska jag vara ärlig har jag ingen aning om vad han sa. Jag var något borta den lektionen, orkade inte. Psykiskt var jag helt körd! Det har varit alldeles för mkt den senaste tiden!

Vi hade en tio minuters rast mellan två lektioner, vad gjorde jag och Johanna? Jo vi gick och åt.. jag brydde mig faktiskt inte om att jag kom försent.
Vi var tillbaka tio minuter efter att lektionen börjat och då kom jag på att vi skulle göra testprov, fick göra förra årets nationellaprov.
Som om min hjärna var redo för det!
Så man satte igång.. men sjukt nog gick det bra!! Och sen när vi rättade hade jag alla rätt! Förutom ett litet slarvfel på ett g-tal! Men hallå, alla rätt, idag! Helt sjukt!
Efter det var jag gladare.

Nu ska jag till Jenna, ska sova hos henne idag :)
Sköt om er // Maria
Will you criticize me when I sit and cry?