Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, mars 26, 2006

En långsam död

Har du känt att du dör inombords?
Du kanske blir jättegenerad för att du har gjort bort dig, eller så har någon du älskar dött eller ska flytta.
Man blir liksom helt tom inombords och vill bara bort.
Det känns som att någonting inombords slutar att funka, ja att man dör inombords.
Men hur är det då om det kan vara fel på ens organ..?

Jag var hos Johanna igår. Himla trevligt.
Vi kollade på A cinderella story (jag vet jag vet, hur många gånger har jag sett den nu liksom?!)
Men den är så vacker!
Efter filmen blev vi sugna på chokladkaka och började baka vid midnatt.
Himla god den var!
Och så läste jag veckorevyn. Blev himla glad när jag såg att Mandy Moore kommer vara med i nästa nummer! Stooor intervju tack!
Sen på bussen till Johanna såg jag att filmen Romance & Cigarettes har premiär den 31 mars. Hon har en roll i den :) Hon heter Baby i filmen gulligt!
Nu tänkte jag skriva mer på min roman och hämta lite chips.
Var rädda om er // Maria

There's no way to fight it, there's no way to hide