Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, mars 27, 2006

Trött på de här!

Jag vill veta nu!! Ge mig svaren!! Vad kommer hända? Är allt det jag tror på snart över?

Jag försov mig imorse, vaknade klockan tjugo i åtta och då var det 25 min tills jag skulle till skolan. Helt klart panik! Men jag hann, åh vad grym man är alltså!!
Så skolan då... jag minns knappt nått. God lunch, det minns jag! Haha
Juste! Fick VG på matteprovet! Ååååh va grym man är!! Tyvärr bara G på spanskan, men men sånt e livet.

Efter skolan såg jag filmen Raise your voice med syrran. Andra gången man såg den. Alltså Hilary Duff är helt galet bra i den! Hon är en stjärna.
Och vilken röst oxå! Filmen handlar väldigt mkt om musik och hon visar flera ggr om att hon verkligen kan sjunga!

Nu sitter man här tjugo över elva och inser att man inte pluggat någonting alls idag. Attans.
Men men.. får väll göra nått imorrn, nej då var det dans ja.. på onsdag! Dagen innan provet! Erkänn det luktar mvg, visst?

Godnatt, sköt om er// Maria
I wont hesitate no more, no more it can not wait