Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, april 03, 2006

Maria o kojan

Haha jag och Malin är för underbara ibland :P Hur kan vi snacka så mkt sjuka saker? Vi växer nog aldrig upp haha!

Idag var det då skola igen. Skulle ha haft poweryoga på morgonen (friskvårdsvecka) men lärarn var sjuk så Maria fick lära sig självförsvar. Åh vad grym man är nu! Ni ska passa er ;)
Efter det såg vi filmen supersizeme. En film för att få folk att äta mindre på mcdonalds. Någonting som inte funkade för Emma eftersom efteråt vart hon sugen på det! Den flickan måste ha mer än en skruv lös!

Efter skolan spelade jag in en skiva till min mamma. Sjöng två egna låtar och sen pratade jag lite och sen brände jag låtar som jag hoppades att hon skulle gilla.
Det är nämligen hennes födelsedag idag =) Hon fyller 40 år! Som pappa så fint uttryckte "Nu är du närmare 60 än 20" haha!
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Fick försig choklad av mamma, 300 gram fazers blå! Himmelriket har hittat hem till Maria!

Nu tänkte jag leka lite i photoshop och kanske kolla pa
Sköt om er // Maria
Hungry eyes...