Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, mars 29, 2006

Jag går under

aJag blir tokig.. det blir bara värre.. Varför varför varför? Jag vill inte, jag vill att det ska vara över. Jag vill ha normala problem! Inte såna här. Jag läser i min blogg o vill gå tillbax till bara nån vecka sedan då mitt största problem var att jag var singel.
Hur kan allt ändras så fort? =/

Jag var själv i skolan till en början. Johanna valde att ta sovmorgon så där satt man och rullade rummarna. Insåg att jag aldrig kommer få VG i historia om jag inte lyssnar på min lärare så jag försökte.
Sen var det idrott. Det var ju kul, Maria får bara gå under hela lektionen. Himla meningsfullt.
Sprang en gång och det fick man ångra.. =/

Efter skolan var min syster gullig. Hon klippte ut Mandy Moore ur hennes tidning, det är en äkta syster det! Så nu ligger den här framför mig :D

Hjälp fick precis veta en sak.. fy fan vad hemskt!! Hur kan de finnas sånna idioter? Jävla äckliga typer!!! Kan inte berätta vad det är eftersom jag inte får.. men åhh jag blir så tokig! Känns som om hela min värld rasar samman. var finns glädjen? Kärleken?
Fan människor älska varann istället! Hatet kommer ta kåll på oss i alla fall

Nu måste jag avsluta den här bloggen innan den blir alldeles för otrevlig.

Okej allesammans.. tips från mig. Älska varann // Maria
Inget låt citat idag eftersom jag inte hittar något som passar