Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, mars 24, 2006

Rampfeber!

Idag var det då dags att åka till TV-huset och se rampfeber live :)
Emmas pappa har hjälpt till så de fick gratisbiljetter och självklart tog hon med mig :P (ja okej, Ilja oxå haha)

Vid femtiden åkte vi hemifrån då vi åkte och åt pizza gott!
Sen bar det iväg till TV-huset där vi var vid kvart över sex, eller nått.
Eftersom vi är så otroligt coola så fick vi gå in före alla andra som släpptes in kvart i sju (Åh ja, Maria kändis!)
Då kom vi ner till stället som det skulle vara på.
Första intrycket; mindre än vad det såg ut på teven! Där såg det ut att vara hur stort som helst men det var de då inte.
Så vi ställde oss längst fram. Då kom Bingo och sa "Tjena tjejer!"
Självklart var det man själv som svarade "Tja!" haha
Han pratade i telefon och försvann ganska snabbt.
Vid kvart i sju började folk strömma in och man kände sig lite stöddig där längst fram.
Vi fick veta vad vi inte skulle göra (se sura ut, vara negativa (det var okej att vara det mot juryn) och sånt.
Klockan åtta började det och det var hur kul som helst att se!
Bingo som kastade sig ut i publiken, jo det var precis brevid mig.
Han vann tillslut som de flesta nog vet, Maria glad! Killen är cool!
Efteråt tog jag bilder med min mobil (asbra bilder det blir, mkt kärlek för min mobil!)
Peter tog mig i armen när han skulle gå förbi :P Magnus fick jag tre närbilder på och jag sa att han var duktig, då vart han glad :)
Alltså en mkt lyckad kväll!

Ha det bra, trevlig helg // Maria
Rollin! Rollin!