Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, mars 16, 2006

Trött...!

Här sitter man med huvudet lutat mot väggen och blundar under tiden man väntar på att folk skriver på msn.
Ja helt ärligt, jag är trött!
Inte så konstigt kanske när en person som är van att sova i alla fall nio timmar per natt plötsligt lägger sig alldeles för sent.
Jag har sovit sex timmar fyra nätter i rad. Och inte bara det. Jag har pluggat hysteriskt mkt. Jag som blivit latis på sista tiden märker verkligen hur det tär.
Ser så otroligt mycket fram emot helgen. Och imorgon börjar jag klockan elva så liite kommer man få sova ut i alla fall.
Egentligen borde jag väll gå och lägga mig nu men det är så mkt jag vill hinna göra innan. Som fortsätta att skriva på min roman, har börjat komma igång nu. Döpte den till I mina tankar, tyckte att det passade.
Förlåt att jag är så tråkig när jag skriver nu, är så otroligt trött! Fast det har jag ju redan sagt..
Ska läsa lite i en bok jag köpte igår också. Älskar den för den inspirerar mig så mkt till att skriva mer själv. Bästa att läsa när man fastnar i sina egna romaner. Det lyckas alltid den författaren, har läst massa av hennes böcker. Hon heter Francine Pascal, kanske några av er känner till.
Och juste, det har inte ringt från provspelningen. Är inställd på att jag inte får rollen. Men men, kanske kommer fler möjligheter.
Jag har ju lovat mig själv att spela mot Chad Michael Murray en dag :P
Nu vill Anna att jag ska hjälpa henne med hennes dröm, att bli sångerska.
Hon ska vara med i stjärnskott om ni vet vad det är, annars berättar jag mer när jag är piggare.
Ha det fint // Maria
I miss talking all night long with you