Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, mars 11, 2006

Guldfisk

Åh dumma dumma Maria!
Jag lovar er, jag är helt omöjlig när det kommer till att komma ihåg saker!
Fråga bara mina vänner, jag kan komma efter en helg när vi varit på bio och säga "vet ni jag såg en jätte bra film i helgen" och de svarar "mm vi vet, vi var med!"
Nej jag skämtar inte, jag är helt omöjlig!
Och som idag. Jag rider varje lördag vid halv ett tiden.
Men idag så skulle vi rida tidigare pga tävlingar. Jag hade skrivit ner det plus att jag hade fått ett papper om det.
Men så ringer Emma mig klockan elva och undrar varför jag inte kom på ridningen. Självklart hade jag glömt bort det!
Jag som skulle välja först idag och vi har en ny ponny och henne hade ju jag fått då. Men nej nej, medan min grupp hade kul ute i skogen så låg jag och sov.
Skärpning!
Nu när jag ändå skriver kan jag berätta om imorgon. Antagligen ska jag provspela för en roll i en långfilm. Är väldigt nervös!
Men jag har inte fått något manus än och jag vill inte komma dit oförberedd... så vi får se hur det bli med det. Sitter hela tiden vid datorn och väntar på mail :p
Nu ska jag fortsätta leka med photoshop, min stooora hobby :D
Ha det fint // Maria
You will have to follow through