Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, mars 14, 2006

Can't hurry love

Åh vad jag funderar på fel saker jämt.
Eller fel och fel, snarare jobbiga.
Varför är jag så himla dum att när jag är singel så längtar jag galet mycket efter ett förhållande och när jag är tillsammans med någon så önskar jag att jag var singel och undrar vad det var jag längtade så mycket efter?
Varför är jag aldrig nöjd?! Är jag borskämd? Kall? Har omöjligt att älska någon?
Jag vet faktiskt inte. När jag tar upp ämnet med nån av mina vänner så säger de att de beror på att jag inte funnit den rätta ännu. Kanske, kanske inte.
Andra säger att jag älskar perioden då man "jagar". Det kan nog stämma eftersom jag ofta har tappat intresset när vi väll börjat dejta.
Så jag lär väll fortsätta vara singel ett bra tag till.
Jag dör väll inte, hinner med läxor. Är väll bra..
Nu när våren kommer då vill man ju inte ha en kille.. vårkänslor är ju så osexigt.
Ni som inte förstår att ja e ironsik har nog ingen aning om vem jag är :P
Men men, jag har ju filmerna.. Haha
Sköt om er, finn kärleken och bara njut // Maria
Can't hurry love...