Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, februari 23, 2006

Mitt sportlov

Nu har jag lov från skolan. 11 dagar frihet är aldrig fel.
Det här lovet är speciellt för jag ska träffa en kompis från Internet för första gången IRL.
Jag är både nervös och glad på samma gång.
Tänk om vi inte har någonting gemensamt?
Att vi inte får någonting att prata om?
Men det tror jag inte, för jag pratar alltid så det brukar inte vara något problem när det kommer till mig haha.
Jag ska till henne på torsdag nästa vecka, precis om en vecka alltså.
Då skulle vi egentligen på konsert men den blev framflyttad en vecka. Himla otur, jag hade gärna velat gå.
Annat jag ska göra på det här lovet är att jag ska på Agnes konsert :)
Har längtat så otroligt mycket! Beställde biljetterna i början av januari tror jag och sen dess har man gått och räknat ner (nu är det fem dagar kvar! haha)
Det finns bortsett från den inställda konserten bara en tråkig sak med det här lovet. Eller nej förresten två haha.
Det första är att jag måste plugga jättemkt, har tre prov första veckan efter lovet. Dumma lärare som gör så här mot än!
Men det som är mest tråkigt är att jag och min tvilling (inte biologiskt utan... mentalt? Vi är väldigt lika varann på insidan så vi vart officiellt tvillingar för några månader sedan)
Hur som helst, hon är hos en kompis nu och har varit det från igår och sen ska hennes kompis till henne imorgon och sova över.
Och sen ska ju jag till min kompis i fyra dagar så det betyder att jag blir från min sunshine jättelänge. Jag som är van att prata med henne varje dag! Känns jobbigt.
Men men, det blir nog ett ganska bra lov i alla fall.
Nu ska jag in på myspace istället. Några som är medlemmar där? :)
Ha det bra!