Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, mars 08, 2006

Sorry

Usch vad skolan kräver tid av än! Prov hit och prov dit.
Därför som jag inte har skrivit någonting på länge.
Kan väll uppdatera lite sedan jag var på den underbara Agnes konserten.
Jag åkte hem till Katta på slutet av lovet som bor i Oskarshamn.
Det var jättekul att vara där och jag ska dit igen på påsklovet :D
Efter det har jag bara varit i skolan. Skolan suger.
Jag är så trött på den att det finns inte! Okej kompisarna är väll bra men det är svårt att se det som något positivt när lärarna öser läxor och prov på än.
Som på fredag har jag spanska prov. Om jag kan någonting? Ja lite grann, men inte så att det räcker till VG som jag hade hoppats på.
Borde kanske plugga men har redan gjort det säkert 2 timmar idag och det börjar bli tröttsamt.
Någonting roligt denna vecka? Jag har dansat!
Gör jag försig varje tisdag men det är lika roligt varje gång. Streetdancen är bland det bästa jag vet.
Musik är väldigt viktigt för mig så då är det inte konstigt att jag älskar att dansa.
Och min danslärare är så cool, älskar henne!
Hon bjuder alltid på sig själv och man lär sig alltid så mycket av henne.
Jag hoppas på att få dansa för henne efter sommaren också :)
Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, ingen sovmorgon imorgon direkt.
Ha det fint // Maria
And I hope for something much more...

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Hello from Wolsztyn in Poland :)

10:20 em  
Blogger Maria said...

Hi :) I guess you can't read my blogg, I write in Swedish :P

10:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home