Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, mars 15, 2006

A cinderella story

Åh idag kom den efterlängtade filmen!
Ni kanske inte vet om det, men jag bara älskar Chad Michael Murray!
Och denna heta killen är med i filmen :D
Skulle kolla på filmen i vardagsrummet eftersom vi har en ny jättestor teve där, men tekniska Maria fick inte igång dvd'n där.. hallå kolla inte på mig sådär, man är ju tvungen att använda tre fjärrkontroller för att allt ska funka! Dagens teknik alltså..
Men den i mitt eget rum vet jag hur den funkar så jag fick kolla där istället, min teve är då inte liten men inte riktigt samma sak som vardagsrummets... men men.
Fick ju ligga i sängen och kolla och det är alltid härligt.
Så då kollade man på filmen och verkligen njöt. Jag älskade varje del av den!
Var nära på att se filmen en gång till nu på kvällen men insåg att OC började... så jag var inte sååå besatt haha!
Men tillbaka till filmen.
Ja, som jag sa älskade jag den. Men varför varför varför kommer alltid ensamkänslan när jag ser sånna typiska kärleksfilmer?
Om man träffar någon då får man sådan underbar känsla i hela kroppen, men inte nu när man är hopplöst singel.
Jag får sådana skumma tankar, många som går i spår med mitt förra blogginlägg så jag behöver inte gå in mer på det här.
Men men, jag vill inte vara negativ.. men ibland får jag sådana deprimerande tankar. Som om man inte räcker till. Det är ju inte direkt det som kärleksfilmer försöker få fram!
Nu ska jag skriva på min roman.. om ni får läsa? Haha troligt, nöj er med mina bloggar än så länge ;)
Sköt om er // Maria
Now you breaking my heart with all you're broken promises.