Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, mars 18, 2006

Rooosa telefon!

Okej idag är jag klart mindre trött :P
Nu tar det kanske inte en timme att skriva ett blogg inlägg, haha!
Igår hände någonting som är värt att nämna.
Johanna kom till skolan (nej inte det, de brukar hon göra) men hon visade en bild i tidningen på en jättefin rosa telefon som jag direkt vart kär i.
Jag läste lite snabbt vad den hade för funktioner men hade nästan redan bestämt mig innan.
Så jag ringde mamma som gick och köpte den till mig på lunchen :D (Ja, jag kommer få betala för den själv :P)
Det visade sig senare att det inte bara var det rosa som var bra. Älskar allt med den, att man kan ha musik och att foton blir jättebra när man tar med den!
Nej det är inte en 3 mobil jag har köpt utan Nokia 6111.
Skönt är oxå att jag får behålla mitt gamla nr så man behöver inte ringa runt till en massa :P
Efter skolan igår så hade jag och Emma filmkväll. Så vi köpte glass, o då var de massa glass.
Sen köpte vi crunchy strössel och äppelcider.
Filmerna vi tittade på var A walk to remember (Mandy Moore!! Världens bästa film) och A cinderella story (Chad M Murray!! Världens näst bästa film haha)
Awtr såg jag säkert för 15 gången lr nått och ACS för andra gången eftersom jag fick den i onsdags.
Efteråt åkte Emma hem och jag till mammas pojkvän för att hämta min nya mobil.
När jag kom hem satte jag mig vid datorn men fick sådan otrolig värk i magen, antagligen från glassen.
Skulle skriva ett inlägg här men det gick inte. Istället gick jag till sängen och la mig och kunde leka med telefonen eftersom den laddades bredvid :P
Idag har jag bara varit i stallet och ska snart ta en dusch, vi får tydligen besök av en kompis till pappas sambo.

Sköt om er // Maria
Shame on me wanting you