Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, februari 21, 2006

Maria lyckas!

Okej idag satt jag och kollade på Joey som jag alltid gör på tisdagar. Himla kul serie det där, kan förstås inte jämföras med vänner men det är bra i alla fall.
Juste! Det var ju inte min poäng. Hur som helst jag satt och kollade och insåg att jag inte hade duschat efter min dans (dansar streetdance, såå roligt!!)
Efter Joey (alltså nu) visste jag att jag skulle vara alldeles för trött för att duscha så jag fick en idé, en riktig galen en!
Jag skulle duscha i pausen.
Jag menar jag duscha i fem minuter det finns inte, en halvtimme är kort för mig. Så ja slängde av mig kläderna, hoppade in i duschen och tvättade håret. Fick anstränga mig för att inte stå och bara njuta av värmen (duschar alltid galet varmt, underbart!)
När jag gick ut ur badrummet såg jag att reklamen fortfarande var igång. Jag sprang in till min mammas sovrum för att berätta vad jag lyckats med! Hon var inte lika glad, hon låg ju och sov. Men jag är säker på att hon kommer känna min glädje när hon är lite mer pigg.
Nej nu måste jag sova, en dag till i skolan innan lovet.
Godnatt på er!