Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, december 29, 2006

Shopping

idag åkte jag till stan med jenna och m för lite shopping. lite blev väll ganska mycket haha men så ska det vara! är dock för trött för att lägga in bilder tyvärr, ska snart gå och fortsätta på säsong ett av vänner men tänkte att jag åtminstone kunde skriva ett inlägg idag hehe.
köpte två tröjor, en från ginatricot som var mer ett partylinne, kostade bara 130 kronor. köpte även ett par jeans därifrån som var jättefina! 200 kronor och halva priset, inte dumt alls.
från zara köpte jag en myskofta för 200 kronor, även här var det halva priset.
från ohio hittade jag en jättesöt liten guldväska till nyår, 100 kronor bara så det gör inget om nyår blir enda dagen som jag använder den hehe.
nej nu ska jag röra på mig, ciao people!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

skönt me lite (:P) nytt =)
själv sparar ja mej så ja har mkt pengar i usa =)

4:32 em  
Blogger Maria said...

Anonym; Aaa det är aldrig fel :)
Okaj trevligt!

9:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home