Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, december 28, 2006

Blivande gudmor!

vi åkte iväg till faster i alla fall fast det blev bara jag, pappa och min äldsta syster.
då fick jag veta någonting som gjorde mig otroligt glad! jag kommer bli max gudmor! ja det blev max som leon fick heta istället.
jag vart så glad att jag nästan började gråta men lyckades hålla tårarna inne.
fick veta att de hade velat ha mig som gudmor till filippa redan men då var jag för ung.
men nu ska jag bli det till lilla max (som förresten är hur fin som helst!!) och jag ska vara världens bästa tihi.
bortskämd ska han bli också, med pussar kramar och massa presenter!
längtar tills han är tillräckligt stor för att jag ska kunna passa honom själv, och till dopet såklart.
åh ballerinan är så glad!
ha det bra kära läsare // maria
I got to give myself one more chance

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej, vad underbart!!! Vad glad jag är för dig :D

11:16 em  
Anonymous Anonym said...

gu va skojj grattis

11:37 em  
Anonymous Anonym said...

Så underbart! Det är så speciellt att vara gudmor. :)

1:37 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad roligt! Grattis! :)

11:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Ooh, vad underbart! Gratulerar! :)

12:58 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis gudmor ;) Och fint namn han fick, hihi

6:53 em  
Blogger Maria said...

Princess; Tack så mkt sötnos!!

Anonym; Hihi thank you :)

Soul_Bird; Aaa och man blir så glad! Att de vill ha mig som det tihi

Aradil; Mm och tack! :)

Lisa; Hihi visst är det! Tack så mkt

Mirela; Tack sötis! Aaa det fick han :)

10:08 em  
Anonymous Anonym said...

va roligt, grattis!! =)

1:40 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt :)

9:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home