Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, augusti 25, 2006

Ultraljud!

Idag så kom pappa och sambo hem med en dvd där de hade inspelat dagens ultraljud :D Så nu fick även jag se! Jag älskar verkligen hur tekniken går framåt.
Så på stora teven där uppe fick jag för första gången se mitt syskon (om man bortser en bild från första ultraljudet)
I början såg jag inte så mycket men i slutet så visades ansiktet i profil och då såg det ut som om hon tuggade :) Så himla coolt!
Jag vill så verkligen ha december nu!!!

Över till någonting helt annat. Jag hade halvlockigt hår i dag i skolan och det brukar vara rakt. Vid matbordet kollade pappa på mig och efter en del funderan sa han "har du gjort någonting med håret?"
Haha pappor alltså.

Nej nu borde jag sova snart, ridning imorrn!
Kramar på er // Maria
Come a little closer

4 Comments:

Blogger Sparkling said...

Vad roligt me ultraljud och fina bilder po rodjuren :)
Kram

5:10 fm  
Blogger Maria said...

Ja absolut :)
Hoppas allting är bra med dig.
Kram

10:01 fm  
Blogger Sparkling said...

jodo de rullar pa ska byta skola och familj i nasta vecka kraam

4:44 fm  
Blogger Maria said...

okaj hur känns det då?

10:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home