Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, augusti 27, 2006

Skinnjacka!

Lång dag har det varit idag och lite smärtsam med tanke på att jag fått träningsverk i låren av ridningen igår.
Men kul att shoppa tillsammans med Joh absolut :)
Jag hittade skinnjackan jag ville ha ganska fort. Först skulle jag ha köpt en för 995 kronor (nedsänkt från 1700, är det outlet så är det!) men antingen var den för stor i axlarna eller för små i armarna så där gick det inge vidare.
Men sen gick vi till Brands där jag fann den! En mörkbrun (bild kommer kanske senare om jag orkar..) för 1595 (nedsänkt från 2300!) Modellen liknade mycket den tidigare bara att den här satt bättre och märket kändare. Rock'n blue.
Kär vart man på en gång och det var bara att ringa mamma och be henne lägga in mer pengar på kontot.
Mina föräldrar kommer betala 800 kronor av den och jag de 800 som blir kvar så jag blir väll pank ett tag.. men det är det värt. Plus att jag söker jobb så snart är jag rik! (För jag planerar att få jobbet så snart som möjligt hehe)
Men nu är jag trött och orkar inte så mycket mer. Vi hörs imorgon!

Ha det bra // Maria
You said we couldn't be together