Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, augusti 26, 2006

Fullproppad helg

Jag borde väll förvarna om lite bloggande.
Idag har jag ridningen igen, woho! Sen är det kräftskiva och släkten kommer över.
Gillar inte kräftor men gillar sällskapet som jag förklarade för Paks haha.
Imorgon ska jag och Joh som sagt på shopping, ballerinan ska leta efter jeans. Hoppas på att hitta några fina vita annars får det bli blå.
Så ni förstår nog att helgen är lite fullproppad men någon gång hinner man nog sätta sig här för en liten lägesrapport.
Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och sen är det på med ridbyxorna.
Ha det bra // Maria
I wont forget your soul, whatever

2 Comments:

Blogger Paks said...

Ja du förklarade väldigt mkt för mig... men F e enda anledningen till att jag släpper iväg dig :P

4:25 em  
Blogger Maria said...

Haha förlåt då :P men nu är jag tillbaka! bara ruskigt trött och lite besviken när jag kom på att jag missade oth :P Men glad med nya skinnjacka!

7:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home