Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, augusti 26, 2006

Ridning

Nu är man hemma och jag var verkligen trött när jag kom innanför dörren. Vilket ridpass! Bland det värsta men ändå roligaste jag har varit med om.
Vi fick kämpa en massa men det var en härlig känsla när hästen under sig blev lösare och lyssnade bättre. Lite slö i början men efter ett tag var det som om han fått lite extra havre haha.

Nu ska jag snart göra mig iordning för ikväll och sen blir det kräftskiva.
Juste! De underbara nyheterna! I tidningen stog det att på outlet som jag och Joh ska på så finns det en skinnjacka för 1000 kronor! Den är nedsänkt från 1700 och om den finns kvar så betalar mina föräldrar för den :) Jag slipper bli pank!
Hur snygg som helst så jag hoppas verkligen att den finns kvar.

Nej nu ska håret fixas. Tog precis bort handduken.
Ha det bra // Maria
You can count on me for life

2 Comments:

Blogger niffin said...

Att rida...*drömmer tillbaka*
Visst är det härligt med det samspelet! :)

4:10 em  
Blogger Maria said...

Ja det är det verkligen :) En otrolig känsla.

4:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home