Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, augusti 28, 2006

Nya skor!

Efter skolan som slutade tjugo över elva så åkte jag till stan för att möta min mamma vid Åhlens. Det var då uppehåll och skönt att få slippa regn.
Vi kollade olika skoaffärer men jag hittade aldrig de skor som jag ville ha. Jag ville ha skor så lika som möjligt som de som jag såg på asos som jag skrev om här.
Jag sa också när mamma började bli trött på att leta att det vore lättare att köpa från hemsidan men nej det ville hon inte.
Sen började det regna också, vi skyndade oss bort mot skopunkten och jag märkte hur mamma hade börjat tappa tålamodet.
Men där fanns dem! Skorna som jag bara visste att jag skulle ha. De är inte helt lika dem från asos, klacken är annorlunda. Men rosetten finns fast den sitter på sidan och färgen är den samma.
Kostade bara 349 kronor så jag var helt säker på att det var dem som jag skulle ha.
Men för att vara säker så testade jag dem också och de satt jätteskönt och var lätta att gå i trots klacken. Så ballerinan fick sina skor!
Bild kommer imorgon eftersom digitalkameran är hos pappa, då får ni även se min skinnjacka.

Nu ska jag koncentrera mig på en tutorial i photoshop.
Ha det bra // Maria
The moment you decided to let love in

2 Comments:

Blogger Lisa said...

Ooh, låter finfina! Längtar efter bild :P

8:26 em  
Blogger Maria said...

Tihi den kommer ja lovar! :)

8:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home