Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, augusti 28, 2006

Jag hade nog fel

Fem minuter innan jag skulle till skolan så såg jag att det regnade. Fan.
Sprang runt i huset för att leta efter ett litet paraply som får plats i min väska, fann ingen.
Men när jag väll skulle ut så hade det slutat att regna. Jag trodde att det var min dag och gick glatt iväg till bussen.
När jag satt på bussen började det regna igen, ordentligt. Från busshållsplatsen i centrum till skolan är det inte särskilt långt, men tillräckligt för att bli genomblöt.
Så när jag kom hit till klassrummet för ungefär tio minuter sedan så var jag nog väldigt lik en dränkt katt, fortfarande förresten.
Det har slutat regna nu så Joh lär väll slippa regnet precis, och jag vet att hon har ett paraply.
Fusk.

5 Comments:

Blogger Paks said...

Hoppas på att du får pengar kvar till ett paraply då ;)

11:20 fm  
Anonymous Anonym said...

Skaffa regn-hatt? ;) eller fiskehatt hihi.

1:36 em  
Blogger Maria said...

Paks; Nää jag har ju inte det. Försökte med mamma "tror du inte det finns några små paraplyer någonstans?" Det fungerade inte.. hehe

Ann@; Haha ja om det inte var för att jag skulle se hemsk ut i det :P
Men jag hoppas på att hitta någon fin basker.

2:30 em  
Blogger . said...

klart man har paraflax, är ju inte helt bakom flötet liksom ;D

9:39 em  
Blogger Maria said...

ja men ja vill ha något som får plats i väskan :P

9:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home