Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, augusti 20, 2006

Min ängel var sjuk

Nu har man varit hos farmor som fyllde 61 år.
Hade hoppats att F skulle vara där men hon är sjuk :( Som tur är så bor hon alldeles i närheten så jag, syster och min kusin L var över där ett tag så jag fick i alla fall träffa henne. Hon blev jätteglad när vi kom vilket värmde hjärtat mitt direkt tihi.
Gammelmormor följde med till famor förresten vilket var kul, inte så ofta man träffar henne.
Det är helt sjukt vilken bra hörsel och syn hon har. Man är så van vid att man måste höja rösten jättemycket när man pratar med äldre men med henne kan man viska och hon hör ändå.
Sen har hon klart bättre syn än mig... fusk.
Men jag gillar att prata med henne, hon är så full av liv och glädje, underbart! Så vill jag också vara när jag blir äldre.

Hur som helst, trevlig dag har det varit. Imorgon ska syster till skolan, haha upp klockan tjugo över sex. Jag har nästan lust att ställa klockan på det själv för att kunna skratta åt henne, fast jag kommer nog inte vara så sugen på att skratta vid den tiden.. så det tar jag efter skolan. Eller nej då skulle hon till sin pojkvän, kanske ska väcka henne nu?
Närå, det där lär man få äta upp vid ett senare tillfälle.
Nu ska jag vidare, ha det bra // Maria
She wants to move

6 Comments:

Blogger Andreas said...

nu ska jag försöka återuppta mitt klagande på bloggen

1:43 fm  
Blogger Sparkling said...

HEEJ :) Hoppas allt e bra med dej, saknar dig en massa.
Pussar

3:03 fm  
Blogger Maria said...

Flipper; Yay! Välkommen tillbaka :)

Sparkling; Hej! Med mig är det jättebra, saknar dig osså.
Haru de bra? Puss Puss

11:36 fm  
Blogger . said...

Hej tjejen..
Tänkte bara ställa en snabb fråga innan sängdags..
Har du någon koll på om/när det är repris på Gilmore Girls?? Missade nämligen första avsnittet ikväll :(
Snyfft..
Hoppas allt är bra med dig..
Massa kramar från lilla fröken

10:27 em  
Blogger Sparkling said...

Jodo de rullar men en del hemlangtan spec. pa morronen.
Kraaam

4:24 fm  
Blogger Maria said...

Fröken fräken; Oj missade att jag fått kommentar här. Synd att du missade avsnittet, hoppas du lyckades se det ändå.

Spakling; Aaa det kan jag förstå, och vi saknar dig!

3:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home