Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, augusti 21, 2006

Annas kläder

Photobucket - Video and Image Hosting
Min syster brukar säga att hon gillar att shoppa med mig. Hon tycker att jag ger bra råd, vet vad hon ser snygg ut i och att jag har koll på mode.
Jag tackar och tar emot berömmet och vi bestämde att vi skulle åka till stan tillsammans igår.
Jag kom på i lördags att jag får mitt studiebidrag senare än hon får sitt barnbidrag så då hade jag ingen lust att följa med längre, det var ju meningen att vi skulle shoppa tillsammans. Jag har nämligen en hel del som jag själv vill köpa.
Om det är någonting som jag inte klarar av så är det att gå i affärer utan pengar, det funkar bara inte. Jag kan inte se någonting jag gillar och sedan lägga undan det för nästa dag. Nej, gillar jag något måste jag ha det på en gång.
Hur som helst. Min syster sa att det var okej för hon hade en kompis som kunde följa med vilket var tur.
Fast sen åkte hon själv i alla fall och valde att gå och kolla i centrum istället, hon hade ju ändå inte så mycket tid eftersom vi skulle till farmor.
Poängen är att hon köpte då de två tröjorna på bilden ovan. Även halsbandet och skärpet, jag menar kolla vad duktig hon är på att hitta snygga saker själv, hon behöver inte min hjälp!
När hon kom hem vart jag bara mer sugen på att åka och shoppa. Men på torsdag är dagen då mina pengar kommer, trodde jag.
För mamma var så gullig och la över pengarna tidigare, så jag får låna av henne så länge, så snällt! Så imorgon blir det shopping för mig!

Det var allt för denna gång. Ha det bra // Maria
I came to ask you for this dance

P.S Tatueringen som hon har på armen är från The Voice som jag nämnde för två inlägg sedan. ;)

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tittar in hos dig...Välkommen in till mig...

2:19 em  
Blogger Maria said...

Det ska jag göra, och välkommen hit ;)

3:18 em  
Blogger Mirela said...

Både du och din syster har bra smak :)

5:03 em  
Blogger . said...

låna, låna, låna :D

6:02 em  
Blogger Maria said...

Mirela; Tack så mkt :)
Johanna; Jaharå!! Haha Fast hon lär inte låna ut... jag kommer på nått :P

6:56 em  
Anonymous Anonym said...

Hello!!

Hur är det med dig? :)
Allt bra med mig..

Jag har försvunnit igen, men absolut inte glömt dig! har datorproblem nu några veckor, vår datakille ska komma & fixa nu denna kommande vecka.. så därför.

Lånar mina föräldrars dator, för att surfa, läsa forum & blogg osv..
Då vet du!

Åh, vilka snygga kläder!!! skicka dom till mig, för dem vill jag ha hihi..

12:44 fm  
Blogger Maria said...

Anna@; Åh jobbigt med datorproblem, hoppas det löser sig snart!

Ja visst är de jättesnygga :)

3:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home