Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, augusti 18, 2006

The voice 06

Imorgon blir det inte mycke bloggande. Jag och syster ska på The voice 06 live, gratis konsert på Kungsträdgården :)
Klockan elva åker vi för att få så bra platser som möjligt. (Konserten är 17.00 - 21.00)
Artisterna som kommer är: Agnes, September, Marie Serneholt, Petter, Fattaru, Eamon, Outlandish, T-pain, Dogge Doggelito, Dhani och Akcent.
Mycket bra artister tycker jag själv så det ska bli himla kul!
Funderar just nu på vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha håret och om jag ska köpa någon drickyoghurt att ta med.
Hur som helst hoppas jag att det blir en jättebra dag och det är jag nästan säker på :)
Ha det så bra allesammans // Maria
Please can't you see that I'm down on my knees

4 Comments:

Blogger Sandra said...

Hoppas du får kul!

7:21 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt, hoppas ja osså :)

7:23 em  
Blogger Lisa said...

Ooh, vad fubbigt! Vilket perfekt sätt att avsluta sommarlovet på! :)

8:14 em  
Blogger Maria said...

Aaaa det var inte alls dumt :)

10:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home