Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juli 04, 2006

Studio sex

Jag måste då säga det, den boken är sjukt bra!
Att jag inte har börjat läsa Liza Marklunds böcker tidigare.. men nu är man igång i alla fall.
När man åker till Finland lär det bli mycket läsande. Har laddat med två böcker av henne, studio sex som jag nog har läst ut till dess och sen Sprängaren.
Kommer nog skriva på någon egen novell också som jag skriver för hand. Brukar lämna kvar dem i Finland så att jag kan läsa när jag kommer tillbaka sommaren efter. På så sätt ser man hur man har utvecklats under året. Tycker alltid att det jag skrivit tidigare är jättedåligt haha.
Kanske det är också, vad vet jag. Självkritisk är jag i alla fall, ordentligt.
Nej nu ska jag bege mig. Har börjat bli korta inlägg från mig.. ber om ursäkt.

Ha det bra // Maria
I will come to you