Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juni 11, 2006

Sola

Jag tog mig ut vid fyra tiden. Solen var fortfarande riktigt varm! Satt ute och solade i en timme och hade mamma som sällskap, hon höll på med rabatten.
Nu har man blivit ännu brunare, mysigt värre. Fast de tre senaste dagarna har jag bara solat framsidan vilket betyder att jag är vitare på ryggen, haha!
Får se till att sola ryggen imorgon så man inte ser helt konstig ut. Sen ska jag till pappa imorgon och då brukar jag vara mer utomhus och umgås med A. Fast det lär jag förstås inte göra så det lär bli ligga och sola på altanen. Inte så dumt det heller.
Jag funderar också på att sticka iväg på en springtur imorgon kväll och kolla hur hjärtat reagerar. Vill ju se om jag kan börja träna ordentligt igen eller inte, tycker att hjärtat har fått vila länge nu. Jag hoppas innerligt att det var det enda som behövdes, vila. Inte mediciner eller operationer eller vad det nu kan vara som måste ske för att jag ska bli frisk igen.

Hoppas ni har haft en bra helg.
Ha det fint // Maria
I don't wanna hear, I don't wanna know

4 Comments:

Blogger . said...

själv låg jag ute i sola från 10 till fyra.
nu är jag röd o... fin?

8:06 em  
Blogger Maria said...

Haha! Men jag blir inte röd, jag blir brun direkt vilket är skönt.
Men jag önskar att jag fick lite sommarfräknar.

11:15 fm  
Blogger . said...

om du ligger i solen i sex timmar och inte vänder på dig blir du nog röd ska du se ;)
jag skulle också gärna ha sommarfräknar. BARA sommarfräknar.

12:08 fm  
Blogger Maria said...

Haha det är sant men man är ju inte dum ;)

12:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home