Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 09, 2006

Fredagkväll

Mammas kompis kom i alla fall, eller det var en annan vilket betyder ingen hund.
Jag har istället varit riktigt lat och mest suttit vid datorn. Letat lite fakta om Olsentvillingarna och gjort lite banners. Den bannern är förstås på MandyMoore tihi.

Läste mitt sommarhoroskop och där står det att jag får kärlek i juli. Det är väll bara att hålla ut och hoppas att det stämmer. Annars lär det bli en sommar utan kärlek vilket känns ovant.
Det är helt sjukt, känns som om jag inte ska göra någonting den här sommaren.
Vad gör singlar på somrarna? Kanske solar, festar, träffar vänner, badar. Hmm.. jag får väll ge det en chans.
Imorgon är det i alla fall sista gången på ridningen. Då brukar vi göra någonting roligt så vi får se vad det blir. Är det fint väder så vill jag gärna galoppera i skogen, mysigt.
Jag tror att det blir tårta också. Det var en tjej som ramlade av på terrängen sist och då ska man bjuda på tårta. Jag hoppas att hon kommer ihåg det, fin avslutning :)

Ha det fint allesammans // Maria
I don't wanna hear, I don't wanna know

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis till skolavslutning och sommarlov! ;)

12:21 fm  
Blogger Maria said...

Tack så mkt! :D

11:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home