Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 09, 2006

Solen

Har nu legat i solen ett tag och läst vecko revyn. Snart kanske brännan börjar synas, några dagar till och man är sommarvacker! Kan alltid hoppas i alla fall.
Mamma tog till traditionen och jag fick sitta på berget bakom lägenheten och hon fotograferade mig. Är lite obekväm med det där, gillar bättre att stå bakom kameran än framför. Blir bara deprimerad när jag ser resultatet haha. Har valt att inte titta på bilderna än, lika bra det.

Idag skulle kanske några kompisar till mamma komma över och ballerinan skulle bli hundvakt av egen vilja. Såg fram emot en långpromenad. Men det verkar inte som om dem kan så vi får nog grilla själva. Äsch, vad gör det. Jag känner mig ändå inte så jättesocial idag.

Ha det bra allesammans // Maria
This feeling deep inside